Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

Waterproof gel eyeliner action


Vandaag plaats ik mijn allereerste review op mijn blog!




Het was even moeilijk wat ik voor mijn eerste blogpost  wilde plaatsen. Nadat ik mijn berichtje ‘’even voorstellen’’ had geplaatst. Was het na een lange tijd, toch echt tijd voor het echte werk! Daarom review ik vandaag voor jullie de nieuwe gel eyeliner van de action. Ben je benieuwd? Lees gauw verder!




Nadat ik weer na een lange tijd aankwam bij de make-up schappen van de action. Viel mijn oog op iets nieuws. De gel eyeliner met eyeliner penseel! Ik was razend benieuwd naar dit product. En als je bij de action nieuwe beautyproducten ziet liggen, betekent dit gelijk dat je het moet meenemen! Het lijkt altijd wel hypnose. De prijzen zijn altijd spotgoedkoop en zeer aantrekkelijk. Maar je kan geen enkel product testen. Dus dat betekent dat je altijd voor een verrassing staat zodra je thuis bent en je je nieuwe aanwinst opent en begint te  testen.



Toch ben ik niet heel ontevreden over de make-up producten die ik tot nu toe van de action gebruikt heb. Ik heb dus niet veel te klagen over deze  dierproefvrije  en goedkope make-up producten. Ik ben benieuwd naar dit product!


Om te beginnen vind ik de ‘’ eyeliner brush ‘’ niet echt fijn. Als het een schuin afgesneden kwastje was, zou het aanbrengen van de eyeliner makkelijker zijn voor mij. Het aanbrengen vond ik daarom ook een beetje lastig. Maar het was niet vervelend, ik kon een mooi recht lijntje trekken.  De eyeliner zelf vind ik een goed product. Het is niet zo dat je na een veeg al een diepzwarte lijntje hebt. Nee, daarvoor moet je wel een paar keer opnieuw erlangs met wat eyeliner.  Ook is het niet echt een ‘’waterproof’’ eyeliner zoals ze aangeven, met wat water is het makkelijk weg te halen.




Al met al is dit toch een goed product. Voor de 0,98 cent is dit echt een ideaal product! Ik ga zeker nog eens langs de action voor nog 1 setje. En ik gebruik volgende keer een eigen eyeliner penseeltje. Misschien nog een kleine tip; De ‘’eyeliner brush’’ kun je ook gebruiken als kwastje om lippenstift aan te brengen! Hij is klein en erg praktisch hiervoor! Zelf vind ik hem niet geschikt als eyeliner kwastje.



 Dit is het uiteindelijke resultaat, zeker niet verkeerd! Ik ben er erg tevreden over. Weer een top product van de action!

Wat vinden jullie van mijn eerste artikel? Ik hoop dat ik een beetje in de smaak val =]!
Laat het even weten door een reactie te plaatsen!



Groetjes,



Imane

8 opmerkingen:

  1. toevallig zag ik hem gister liggen en had ik hem bijna gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is toevallig! Ik was er ook gister, haha!

      Ik denk dat ik terug ga om er nog een in te slaan! Wat denk jij?

      Verwijderen
  2. Klinkt fijn! Blijft hij ook lang zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij geeft wat af, maar wat kan je verwachten van een action product. Er staat ook bij dat het een waterproof gel eyeliner is. Maar met wat water gaat het er wel vanaf.

      Verwijderen
  3. Action heeft best fijne make-up spulletjes. oké, ik geef natuurlijk de voorkeur liever aan iets anders.. maar verkeerd is het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik het helemaal met je eens! En voor de prijzen kan je het al helemaal niet laten liggen.

      Verwijderen