Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Max factor 2000 calorie mascara


 

Een goed werkende mascara is voor elk beautylover een must have. Vandaag review ik de Max factor 2000 calorie volume mascara. Ben je benieuwd wat ik van deze mascara vindt? Lees gauw verder..



 

Ik vind de uitstraling van deze mascara erg mooi. Hij is simpel, zwart. Heeft geen rare vormen en is versierd met gouden letters. Er zit 9 ml in waar je wel mee vooruit kan! Dit is ook gewoon vaak een gewone hoeveelheid.


 

Deze mascara beloofd veel volume te geven aan je wimpers. Zo’n 300% meer volume zoals Max factor beschrijft. De mascara heeft een classic (normaal) borsteltje, hij is simpel en recht.

 


 

Ik vind het een fijne mascara die ook goed aanbrengt. Een nadeel is wel dat mijn wimpers behoorlijk aan elkaar plakken als ik de mascara aanbreng. Ook heb ik wat klontjes. Het geeft wel volume en komt zijn beloftes na. Door er met een normaal (droog) borsteltje erlangs te gaan, zullen je wimpers minder plakken en minder klonteren.

 
 

 

Bij deze mascara heb ik zo’n 2 laagjes aangebracht. Ik denk na een laagje of 4 dat je een mooie spinnenpoot effect krijgt. Hou je hiervan? Dan is deze volume mascara van max factor hier ideaal voor! Maar hij is ook prettig als gewone alledaagse mascara.

 
 
De max factor 2000 calorie volume mascara is bijvoorbeeld te koop bij de kruidvat voor 13,-

 
Is dit wat voor jou? Laat het weten door een reactie hier onder te plaatsen!

1 opmerking: